Petra Oreč novim singlom prikazuje dio svojeg života i najavljuje prvi album!

Sjajna glazbenica Petra Oreč nakon hita „Daleko“ s kojim je započela svoj put kao solo glazbenica predstavlja drugi singl „To sam ja“.

I doista, to je ona, samouvjerena, strašnih vokalnih sposobnosti i glazbenog iskustva kao članica grupa Boa i Vindon Havin. Zajedno s Lukom Banićem je i autorica pjesme, dok je mix i mastering radio Leo Baltazar. Zanimljivo je kako je pjesma snimljena u potpunosti uživo i to ovog ljeta, a uz Luku Banića na gitari tu su bili i Zvonimir Bučević (bas), Frano Putica (bubnjevi), Mario Bočić (saksonofon) i Zvonimir Bajević (truba).

Spot je sniman u zagrebačkom i kultnom jazz klubu, Kulturnom centru Mesnička, koji podržava male i velike glazbenike te promovira glazbenu kulturu i scenu. Spot je režirao i snimao Hrvoje Zalukar, jedan od najzanimljivijih fotografa mlađe generacije i majstor analogne fotografije.
„Kroz spot sam htjela prikazati prvenstveno svoju svakodnevicu, obzirom da se pjesma zove ‘To sam ja’. Spot smo snimili u mjestu u koji zalazim i u kojemu se osjećam kao kod kuće, bez pretjeranog glamura. Moj cilj je približiti se slušateljima kroz ono što zapravo jesam te je možda najbolji način upravo prikazati svoj spot u tom okruženju“, rekla je Petra Oreč koja je pretpremijeru spota imala također na istom mjestu. Prvi set odsvirali su Petra i Luka, a potom im se pridružio i cijeli niz glazbenika, bubnjar Kristijan Tipura (ujedno i jedan od glumaca u spotu), Dino Jelusić, Martina Banić, Vladimir Peruško Rihtar i Jakov Peruško Rihtar. Odaziv publike je bio iznimno velik, tražilo se mjesto više, a čak su se neki morali smjestiti i na stepenice jer nisu mogli ući u prostor.

(437)