Dobrodošli u često postavljana pitanja! Ovdje ćemo nastojati otkloniti sve nejasnoće koje biste mogli imati vezano uz program, prijam signala, web stranice… I zato: šaljite nam mailove, zovite…
Kako slušati online streaming?
Također postoje aplikacije za android i iOS
Je li CMC televizija prisutna u regiji?
Možemo li slati svoje spotove na CMC?
SMS JUKEBOX
SMS JUKEBOX nije emisija u kojoj se ispunjavaju glazbene želje već je komunikacijski kanal između gledatelja putem SMS-a gdje se mogu komunicirati i želje, ali CMCTV nije obvezna ispuniti svaku želju.
Sve neprimjerene poruke CMC televizija neće emitirati.
Kako je došlo do pokretanja CMC-a?
Koji je format spotova za emitiranje?
Spot ne može sadržavati sljedeće:
1. Oglašavanje: svaki oblik oglasa emitiran u zamjenu za plaćanje ili za sličnu naknadu ili emitiranje u svrhu samopromidžbe od strane javnog ili privatnog poduzeća ili fizičke osobe u vezi s trgovinom, poslovanjem, obrtništvom ili strukom kako bi se promicala nabava roba ili usluga, uključujući nepokretnu imovinu, prava i obveze, u zamjenu za plaćanje.
2. Prikrivena audiovizualna komercijalna komunikacija: predstavljanje robe, usluga, naziva, zaštitnog znaka ili djelatnosti proizvođača roba ili pružatelja usluga u programima u obliku riječi ili slika kada je namjera pružatelja medijskih usluga da takvo predstavljanje služi za oglašavanje i može zavarati javnost u vezi s njegovom prirodom. Takvo se predstavljanje smatra namjernim posebno ako je izvršeno u zamjenu za plaćanje ili sličnu naknadu.
3. Zavaravajuće oglašavanje: bilo koje oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti konkurente.
4. Usporedno oglašavanje: bilo koje oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na konkurenta, odnosno koje izravno ili neizravno upućuje na robu ili usluge konkurenta.
5. Sponzorstvo: svaki doprinos javnih ili privatnih poduzeća ili fizičkih osoba, koje nisu uključene u pružanje audiovizualnih medijskih usluga ili proizvodnju audiovizualnih djela, financiranju audiovizualnih medijskih usluga ili programa u svrhu promicanja njihova imena, zaštitnog znaka, ugleda, djelatnosti ili proizvoda
6. Mjesto gdje je namjerno ili slučajno maknuta slika (crnilo) duže od 1 sekunde
7. Potpis