“Mi”, nova pjesma Dine Merlina, u nepuna četiri dana na YouTubeu broji više od 3,5 milijuna pregleda, ruši brojke streamova na svim platformama te je u trendingu diljem Europe.
“Mi” je broj 1 u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji, a na najvećoj streaming platformi, Spotifyu, pjesma “Mi” broji više od 100 tisuća streamova.
Da se radi o neprikosnovenom uspjehu najveće regionalne zvijezde čija popularnost seže i puno šire pokazuje i to da je pjesma u samom vrhu trendinga u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj te u top 20 u Danskoj, Švedskoj i Luksemburgu.
“Mi” je prvi singl s nadolazećeg, dvanaestog po redu albuma ovog kantautora. Glazbu za tekst Dine Merlina zajednički potpisuju Dino Merlin i Mahir Beathouse, dok su aranžman radili Ozan Bayraşa i Adis Sirbubalo. U realizaciji spota nastalog u produkciji Magaze iz Sarajeva i Porto Montenegra sudjelovali su umjetnici iz Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije predvođeni redateljicom umjetničkog imena KUKLA, a sniman je u Porto Montenegru, marini i nautičkom naselju u bokokotorskom zaljevu, koji je pod zaštitom UNESCO-a, te prvom One&Only resortu u Europi koji se otvara u proljeće 2021. godine.
“Pjesma je puna života, optimizma, nade i vjere u bolje sutra. ‘Mi’ najavljuje novo vrijeme, vrijeme u kojem više nego ikad trebamo biti ‘Mi’ jer samo tako možemo prevladati nedaće koje život postavlja pred nas”, kaže Dino Merlin.
Plesni izazov baziran na pjesmi jedna je od stvari koja nas ujedinjuje i putem društvenih mreža Instagram i TikTok, a ovaj viralni hit koji širi pozitivnu energiju pronađite pod hashtagovima #MI #MMXX #MIchallenge.
Fotografije: Sever Zolak
(86)