Od danas je u prodaji novi album J.R. Augusta “Still Waters” koji već ima sjajne recenzije!

“John Raven (J.R.) August iliti Nikola Vranić je to uradio još jednom: snimio sjajan album koji se kao i prethodnici otima bilo kakvoj kategorizaciji i okvirima domaće produkcije. Nazvali ‘Still Waters’ čudesnim ‘nabožnim’ pasijskim projektom koji u zapećak gura sve one tra-la-la pseudoreligijske pjesmuljke koji se najuže vežu uz žanr ‘duhovne pjesme’ ili naprosto albumom koji i bez etikete stoji kao savršeno realiziran glazbeni projekt, taj album može dobiti samo jednu ocjenu: savršeno!” – navodi Zlatko Gall za Mixer.hr o audiovizualnom remek-djelu J.R. Augusta “Still Waters”.

Nakon prvog singla “Dealing With the Pain”, u kojem se kroz prizmu 2022. godine želi prikazati najpoznatiju priču svih vremena, avangardna interpretacija iste priče nastavila se i kroz drugi singl i videospot “I Forgive Her” kojim je J.R. August otvorio novo poglavlje. Poslije albuma “Dangerous Waters” i kolekcije EP-jeva “Murky Waters”, vrijeme je za “Still Waters”treći studijski album J.R. Augusta, višestruko nagrađivanog glazbenika koji je probudio domaću glazbenu scenu i pokazao da ima itekako što za reći i pokazati.

“Još važnije, ‘Still Waters’ svojom religioznom tematikom trebao bi odgovoriti i na pitanje zašto se u domaćoj rock i pop glazbi tema vjere koristi plakatno i banalno te zbog čega do sada nismo imali puno projekata koji bi se, poput gospel scene, bavili duhovnim temama na način da je duhovnost privatno, a ne ideološko pitanje? Ukratko, na tragu Nicka Cavea, Leonarda Cohena i Boba Dylana, Vranić se uhvatio u koštac s intimnim pričama realiziravši ih kako i treba, privatno i osobno”, piše Hrvoje Horvat za Večernji list te nadodaje “Graciozne su to pjesme bogatih melodija i začudnih ugođaja, s velikom mogućnošću plasiranja na inozemno tržište na kojem bi ovakav album imao što tražiti.”

Album “Still Waters” nastajao je u doba pandemije u J.R.-ovu kućnom studiju te je njegova intimna priča svijeta koji se nezaustavljivo mijenja, kako na individualnoj razini pojedinca, tako i na globalnoj. Cijeli je album pomno promišljen; od samih pjesama i produkcije pa do vizuala, odnosno spotova koji su ga najavili. Autor svih djela na albumu je sam J.R. August, a dugogodišnji suradnik Dražen Završki koproducirao je album i napravio tonski miks, dok je za mastering zaslužan Goran Martinac.

“U ovom Velikom tjednu dolazi nam album koji se ne obraća Isusu, već ga pokušava doživjeti, mimo univerzalnih ključeva i gotovih čitanja. Njegov tajming je utoliko savršen, možda spretno marketinški, ali nikako bez jasnog zaleđa u svojoj genezi i teksturama.”piše Toni Matošin za portal Bitno.hr

J.R.-ov jedinstveni pogled na umjetnost rijetko koga ostavlja ravnodušnim. Svoju svjetsku klasu već je pokazao prijašnjim radom, a nema sumnje, opravdat će je i novim albumom, koji je sada dostupan na svim streaming platformama, dok vinilno izdanje stiže krajem mjeseca!

(39)