Koncert Slovenske filharmonije koji se trebao održati 12. prosinca u ciklusu Lisinski subotom je odgođen poštujući sve aktualne mjere i preporuke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
Uz Slovensku filharmoniju predvođenu dirigentom Simonom Krečićem, na glasoviru je trebala nastupiti i Dubravka Tomšič-Srebotnjak. Studij glasovira završila je na Juilliard School u New Yorku kod Claudija Arraua, privatno se usavršavala kod Alexandera Uninskog i Arthura Rubinsteina. Blistavu karijeru počela je sjajnim nastupom uz Njujoršku filharmoniju i recitalom u Chicagu. Otada je redovita gošća najvećih američkih simfonijskih orkestara i najprestižnijih dvorana u New Yorku, Bostonu, San Franciscu, Los Angelesu, Clevelandu i drugdje.
Na posebnom je mjestu, naravno, njezina suradnja sa Slovenskom filharmonijom, orkestrom koji se može pohvaliti iznimno dugom i bogatom tradicijom. Ponosno stoji uz bok najstarijima na svijetu, jer su joj prethodnici bili Academio Philharmonicorum (1701.), Filharmonijsko društvo (1794.) i Prva slovenska filharmonija (1908. – 1913.).
Na zagrebačkom gostovanju pod ravnanjem pijanista i dirigenta Simona Krečiča, Filharmonija je trebala uz „Naturae vox za orkestar“, slovenskoga skladatelja Alojza Srebotnjaka, izvesti i posljednja dva glasovirska koncerta Ludwiga van Beethovena – „Četvrti koncert u G-duru za glasovir i orkestar, op. 58“ te „Peti koncert u Es-duru za glasovir i orkestar, op. 73.“
Iako se nećemo družiti u Zagrebu, Slovenska filharmonija je svojoj, ali i regionalnoj publici, uputila poruke ljubavi i mira.
(14)