Treći dan MAKK-a, Međunarodne autorske kreativne konferencije, otvorio je panel diskusiju „Streamovit put do uspjeha“ na kojoj je kroz razne teme prikazan digitalni marketing u glazbenoj industriji.
Nenad Marčec, glavni direktor stručne službe ZAMP Hrvatskog društva skladatelja, govorio je o širenju digitalnog poslovanja HDS ZAMP-a, kao i o izazovima licenciranja hrvatskih autora te o budućnosti autorskih honorara s online glazbenih prodavaonica.
Lana Jurčević ove je godine otvorila novo međunarodno poglavlje u karijeri kao LaLana, a na MAKK-u je podijelila svoja iskustva i primjere dobre online prakse te usporedila rad na inozemnom i domaćem tržištu. Zvone Pušić, glavno i odgovorno lice agencije „yem“, predstavio je nove modele digitalnog poslovanja.
Izvršni direktor Dallas Recordsa i predsjednik udruženja RUNDA, Dario Draštata, iznio je svoj uvid u stanje na digitalnom tržištu glazbe te opis pozicije diskografskih kuća u vremenu promjene modela poslovanja, a diskusiji se pridružio i Matej Zadro iz Internet Brigade.
MAKK je, prije panel diskusije, danas otvorio mladi izvođač Z++, dok će svoju glazbu sutra prezentirati Nika Turković. Nakon nikine izvedbe, očekuje nas intervju s Damirom Urbanom.
(14)