U nepuna tri dana nova pjesma Marka Perkovića Thompsona stigla do gotovo pola milijuna pregleda

Veliki broj obožavatelja sedam godina je čekao na novu pjesmu Marka Perkovića Thompsona, stoga i ne čudi brojka od gotovo pola milijuna pregleda novog singla i spota Ne boj se na YouTubeu u nepuna tri dana. Pjesma je nastala još prije godinu dana kao Thompsonova inspiracija životnim temama poput odlaska mladih iz Hrvatske za nekim boljim i pravednijim životom.

Htjeli smo skrenuti pažnju na važnost i samu potrebu ostanka u svojoj zemlji, ali i hrabrost koja je uvijek bila potrebna pa tako i danas kada se radi o smislu života i njegovim izazovima koji, nažalost, mogu biti puni nepravde, a koju upravo i danas proživljavamo. No, sve će nepravde jednom nestati, ostat će u pjesmi i priči, baš kao što kaže ova moja nova pjesma koja je puna optimizma i s kojom je bio cilj poslati jaku i pozitivnu poruku. A danas je pozitivnih poruka prijeko potrebno svima nama, rekao je Marko Perković Thompson koji je na pjesmi ostvario suradnju s Antom Padovanom. Na njegovu glazbu i stihove aranžman je raspisao Duje Ivić, a cijela pjesma je snimana u slovenskom RSL studiju pod producentskom palicom samog Thompsona.

Spot kao i sama pjesma ima snažnu poruku prikazanu kroz Markovo hodočašće slavonskom ravnicom. Prva je ovo suradnja s redateljem Markom Zeljkovićom Zeljom koji je spot snimao u Dragovcima, Brodskom Drenovcu, Staroj Kapeli i na imanju OPG-a Garić. I svih ovih godina Thompson je uspješno prenosio iskrenu poruku svojim obožavateljima kroz vlastita razmišljanja i emocije, a pjesma Ne boj se jasno poručuje kako se nitko ne bi trebao odreći svoje rodne grude nego graditi vlastiti identitet i budućnost u svojem prirodnom okruženju.

Marko Perković Thompson – Ne boj se

null

(9110)

U nepuna tri dana nova pjesma Marka Perkovića Thompsona stigla do gotovo pola milijuna pregleda